ゆうきんの日常

家族帯同でのアメリカ生活を紹介!してました。今は日本で気ままに生活してます。2020年5月期にグロービス大学院を受験。今は結果待ちです。

Minado in Little Ferry, NJ

  • 日本語 

先日,同僚とお寿司を食べに行きました.

非常に美味しかったです.

 

その話を妻にしたら,妻もお寿司を食べたいと言い出しました.

そこで,ニュージャージのLittle FerryにあるMinadoに行ってきました.

www.minado.com

Minadoはビュッフェスタイルの日本料理店です.

値段はひとりあたり25ドル(税,チップ込)でした.

 

お寿司の質が高いとは言えませんでしたが,料理の種類の多さに驚きました.

お寿司,天ぷら,うどん,ラーメン,お肉類,サラダ…なんでもありました.

 

絶対にオススメです.

 

  • Diary

One day, I had sushi as a dinner with my colleagues.

It was so delicious.

 

Next day, I talked to my wife about it.

It drove her to eat sushi.

She could not control her mind and we decided to go out lunch to have sushi.

 

We picked up Minado in Little Ferry, NJ.

 

Minado is a buffet style Japanese restaurant.

 

It costs about $25/person including tax and tip.

 

The quality of sushi was not high.

But they served so many kinds of dishes.

I could not remember the exact number.

Maybe, it was more than 50, sushi, salad, ramen, udon, chicken, beef, shrimp, tempura, of course deserts.

 

I recommend  you go there!

 

P.S. I will put some pictures on the diary in the future!